Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Meja Pereka

Curly

Meja Pereka Meja serbaguna ini dirancang oleh pereka prinsip Bean Buro Kenny Kinugasa-Tsui dan Lorene Faure. Ia berfungsi sebagai elemen pusat dalam persekitaran dalaman. Bentuk keseluruhannya penuh dengan lekukan bergoyang-goyang, yang secara dramatis berbeza dengan meja simetri formal tradisional, sehingga menonjol sebagai potongan patung untuk menarik dan berinteraksi dengan pengguna. Lekuk kelihatan tidak sengaja pada pandangan pertama, namun setiap lekuk telah dirancang dengan teliti untuk mendorong berbagai posisi tempat duduk dan interaksi sosial.

Nama Projek : Curly , Nama pereka : Bean Buro, Nama pelanggan : Bean Buro.

Curly  Meja Pereka

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.