Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penanam Pelbagai Fungsi

Lab

Penanam Pelbagai Fungsi Projek ini ingin mewujudkan dan menjana perasaan dan pemikiran mengenai hubungan antara industri dan alam semula jadi. LAB membawa dan cara mudah dan bergaya untuk menanam tanaman dalaman. Pengguna dapat mengkonfigurasi ukurannya agar sesuai dengan kawasan yang berlainan dan pencahayaannya membolehkan tanaman berada di tempat yang tidak mempunyai sumber cahaya semula jadi yang mencukupi. Ini adalah struktur modular yang membolehkan pengguna bermain dengan konfigurasi berbeza dari bekas kaca, yang boleh anda gunakan sebagai penanam atau sumber cahaya. Reka bentuknya mempertimbangkan bekas untuk terarium, hidroponik dan cara penanaman tradisional.

Nama Projek : Lab, Nama pereka : Diego Le贸n Vivar, Nama pelanggan : Diego Le贸n Vivar.

Lab Penanam Pelbagai Fungsi

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.