Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bangku

Yan

Bangku Anak selalu menjadi sumber inspirasi yang baik. Inilah bagaimana bangku Yan diilhamkan oleh mereka dan dibuat. 'Yan' bermaksud mata dalam bahasa Cina. Diilhamkan oleh perspektif anak-anak, bangku Yan diciptakan untuk menyatakan betapa indah dan berwarna-warni dunia melalui mata kanak-kanak. Bentuk bangku berasal dari bahagian silang mata. Dengan menggunakan warna kain yang cerah untuk mewakili dunia yang indah dan berbeza dengan akrilik telus yang jernih, bangku tersebut memperlihatkan identiti yang kuat dan pandangan yang menarik terutama dengan bentuknya yang tidak konvensional.

Nama Projek : Yan, Nama pereka : Irene Lim, Nama pelanggan : Shin.

Yan Bangku

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.