Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penanda Buku

Brainfood

Penanda Buku Penanda buku Brainfood adalah pendekatan humoristik untuk aktiviti membaca kerana "makanan untuk otak" oleh itu, ia berbentuk sudu, garpu dan pisau! Bergantung pada bacaan anda, jenis sastra, anda boleh memilih bentuk yang sesuai, misalnya. untuk kisah cinta dan cinta lebih suka penanda buku sudu, untuk falsafah dan puisi berbentuk garpu, dan untuk pembacaan komedi dan scifi, anda boleh memilih pisau. Penanda halaman terdapat dalam banyak tema. Berikut adalah makanan Yunani, musim panas Yunani dan motif Yunani, sebagai cadangan reka bentuk baru untuk cenderamata tradisional Yunani.

Nama Projek : Brainfood, Nama pereka : Natasha Chatziangeli, Nama pelanggan : Natasha Chatziangeli Design Studio.

Brainfood Penanda Buku

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.