Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Taman Peribadi

Ryad

Taman Peribadi Tantangannya terdiri dari memodenkan rumah negara lama dan mengubahnya menjadi dunia damai dan tenang, bekerja secara komprehensif baik di kawasan seni bina dan landskap. Fasad diperbaharui, kerja sipil dilakukan di trotoar dan kolam renang dan dinding penahan dibina, membuat kerja besi tempa baru untuk lengkungan, dinding dan pagar. Berkebun, pengairan dan takungan, serta kilat, perabot dan aksesori juga dapat digunakan secara menyeluruh.

Nama Projek : Ryad, Nama pereka : Fernando Pozuelo, Nama pelanggan : Fernando Pozuelo Landscaping Collection.

Ryad Taman Peribadi

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.