Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kedai Buku

Guiyang Zhongshuge

Kedai Buku Dengan koridor pegunungan dan rak buku stalaktit yang kelihatan seperti grotto, kedai buku memperkenalkan pembaca ke dunia gua Karst. Dengan cara ini, pasukan reka bentuk membawa pengalaman visual yang hebat dan pada masa yang sama menyebarkan ciri dan budaya tempatan kepada orang ramai. Guiyang Zhongshuge telah menjadi ciri budaya dan mercu tanda bandar di bandar Guiyang. Di samping itu, ia juga merapatkan jurang suasana budaya di Guiyang.

Nama Projek : Guiyang Zhongshuge, Nama pereka : Li Xiang, Nama pelanggan : X+Living.

Guiyang Zhongshuge Kedai Buku

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.