Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Cermin Mata

Mykita Mylon, Basky

Cermin Mata Koleksi MYKITA MYLON diperbuat daripada bahan poliamida ringan yang menampilkan penyesuaian individu yang luar biasa. Bahan khas ini dibuat lapisan demi lapisan berkat teknik Selective Laser Sintering (SLS). Dengan menafsirkan semula bentuk tontonan panto bulat dan bujur tradisional yang bergaya pada tahun 1930-an, model BASKY menambahkan wajah baru pada koleksi tontonan ini yang pada asalnya dirancang untuk digunakan dalam sukan.

Jam Tangan

Ring Watch

Jam Tangan Jam Tangan mewakili penyederhanaan maksimum jam tangan tradisional melalui penghapusan angka dan tangan yang memihak kepada dua cincin. Reka bentuk minimalis ini memberikan penampilan yang bersih dan sederhana yang sangat sesuai dengan estetika yang menarik. Mahkota tandatangannya masih memberikan cara yang berkesan untuk mengubah jam sementara skrin e-dakwat tersembunyinya menunjukkan jalur warna yang terang dengan definisi yang luar biasa, akhirnya mengekalkan aspek analog sambil juga memberikan hayat bateri yang lebih lama.

Gelang

Fred

Gelang Terdapat pelbagai jenis gelang dan gelang: pereka, emas, plastik, murah dan mahal ... tetapi cantik seperti mereka, semuanya adalah gelang yang sederhana dan hanya. Fred adalah sesuatu yang lebih. Sarung tangan ini dalam kesederhanaannya menghidupkan golongan bangsawan zaman dahulu, namun moden. Mereka boleh dipakai di tangan kosong juga di blaus sutera atau sweater hitam, dan mereka akan sentiasa menambah sentuhan kelas pada orang yang memakainya. Gelang ini unik kerana mereka berpasangan. Mereka sangat ringan yang menjadikannya tidak selesa. Dengan memakainya, seseorang akan dengan malu-malu diperhatikan!

Kalung Dan Kerongsang

I Am Hydrogen

Kalung Dan Kerongsang Reka bentuknya diilhamkan oleh falsafah Neoplatonik makrokosmos dan mikrokosmos, dengan melihat corak yang sama dihasilkan semula di semua peringkat kosmos. Merujuk pada nisbah keemasan dan urutan fibonacci, kalung itu mempunyai reka bentuk matematik yang meniru corak phyllotaxis yang diperhatikan di alam, seperti yang dilihat pada bunga matahari, bunga aster, dan pelbagai tanaman lain. Torsi emas mewakili Alam Semesta, diselimuti oleh kain ruang-waktu. "I Am Hydrogen" secara serentak mewakili model "Universal Constant of Design" dan model Universe itu sendiri.

Barang Kemas Upcycled

Clairely Upcycled Jewellery

Barang Kemas Upcycled Perhiasan cantik, jelas, dan dikitar semula, yang dirancang kerana tidak perlu menggunakan bahan buangan dari pengeluaran Claire de Lune Chandelier. Garis ini telah berkembang menjadi sejumlah koleksi - semua bercerita, semuanya mewakili pandangan peribadi mengenai falsafah pereka. Ketelusan adalah bahagian penting dari pereka falsafah sendiri, dan ini ditunjukkan oleh pilihan akrilik yang digunakan. Selain cermin akrilik yang digunakan, yang dengan sendirinya memantulkan cahaya, bahannya sentiasa telus, berwarna atau jernih. Pembungkusan CD mengukuhkan konsep penyusunan semula.

Cincin

The Empress

Cincin Batu kecantikan yang hebat - pirop - hakikatnya yang membawa keagungan dan kesungguhan. Itulah keindahan dan keunikan batu yang dikenali sebagai gambar, yang dimaksudkan sebagai hiasan masa depan. Terdapat keperluan untuk membuat bingkai unik untuk batu, yang akan membawanya ke udara. Batu itu ditarik di luar logam pegangannya. Formula ini semangat sensual dan daya tarikan yang menarik. Penting untuk mengekalkan konsep klasik, menyokong persepsi moden mengenai perhiasan.