Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Cincin

Pollen

Cincin Setiap bahagian adalah tafsiran serpihan alam. Alam menjadi dalih untuk menghidupkan permata, bermain dengan lampu dan bayangan tekstur. Tujuannya adalah untuk menyediakan permata dengan bentuk yang ditafsirkan kerana sifat akan merancangnya dengan kepekaan dan kepekaannya. Semua kepingan dibuat dengan tangan untuk meningkatkan tekstur dan keistimewaan permata. Gaya ini tulen untuk mencapai bahan hidup tumbuhan. Hasilnya memberikan karya unik dan abadi yang sangat berkaitan dengan alam semula jadi.

Perhiasan Yang Boleh Disesuaikan

Gravity

Perhiasan Yang Boleh Disesuaikan Walaupun pada abad ke-21, penggunaan teknologi kontemporari yang tinggi, bahan baru atau bentuk baru yang melampau sering kali perlu dilakukan inovasi, Gravity membuktikan sebaliknya. Gravity adalah koleksi perhiasan yang dapat disesuaikan dengan hanya menggunakan benang, teknik yang sangat lama, dan graviti, sumber yang tidak habis-habisnya. Koleksi ini terdiri daripada sebilangan besar elemen perak atau emas, dengan pelbagai reka bentuk. Masing-masing boleh dikaitkan dengan helai mutiara atau batu dan loket. Koleksi ini menjadi begitu banyak perhiasan yang tidak terhingga.

Koleksi Pakaian Wanita

The Hostess

Koleksi Pakaian Wanita Koleksi siswazah Daria Zhiliaeva adalah mengenai kewanitaan dan kejantanan, kekuatan dan kerapuhan. Inspirasi koleksi ini berasal dari kisah dongeng lama dari sastera Rusia. Hostess of the Copper Mountain adalah pelindung sihir pelombong dari dongeng Rusia lama. Dalam koleksi ini, anda dapat melihat perkahwinan yang indah dari garis lurus, seperti yang diilhami oleh pakaian seragam pelombong, dan pakaian kostum Rusia yang indah. Ahli pasukan: Daria Zhiliaeva (pereka), Anastasiia Zhiliaeva (pembantu pereka), Ekaterina Anzylova (jurugambar)

Beg Tangan, Beg Malam

Tango Pouch

Beg Tangan, Beg Malam The Tango Pouch adalah beg yang luar biasa dengan reka bentuk yang benar-benar inovatif. Ini adalah karya seni yang boleh dipakai yang dipakai oleh pemegang gelang yang membolehkan anda bebas tangan. Di dalamnya cukup ruang dan pembinaan penutupan magnet lipat memberikan bukaan mudah dan luas yang tidak dijangka. The Pouch dibuat dengan kulit kulit lembu yang berlilin lembut untuk sentuhan pemegang yang sangat menyenangkan dan sisipan sisi yang bengkak, dengan sengaja berbeza dengan badan utama yang lebih banyak yang terbuat dari kulit kaca yang disebut.

Kot Yang Boleh Ditukar

Eco Furs

Kot Yang Boleh Ditukar Mantel yang berukuran 7-in-1 ini diilhamkan oleh wanita kerjaya yang sibuk yang memilih almari pakaian harian yang unik, ekologi dan berfungsi. Di dalamnya tekstil Rya Rug yang lama tetapi bergaya, dijahit tangan ditafsirkan semula dengan cara moden yang menghasilkan pakaian bulu yang seperti bulu dari segi penampilannya. Perbezaannya adalah secara terperinci dan mesra haiwan dan persekitaran. Selama bertahun-tahun, Eco Furs telah diuji dalam iklim musim sejuk Eropah yang berbeza yang telah membantu mengembangkan kualiti mantel ini dan kepingan baru-baru ini menjadi sempurna.

Pakaian

Bamboo lattice

Pakaian Di Vietnam, kita melihat teknik kisi buluh dalam banyak produk seperti perahu, perabot, kandang ayam, tanglung ... Kisi buluh kuat, murah, dan mudah dibuat. Visi saya adalah untuk mencipta fesyen pakaian resort yang menarik dan anggun, canggih dan menawan. Saya menggunakan perincian kisi buluh ini pada beberapa fesyen saya dengan menukar kisi biasa yang keras dan keras menjadi bahan lembut. Reka bentuk saya menggabungkan tradisi dengan bentuk moden, kekerasan corak kisi dan kelembutan pasir dari kain halus. Tumpuan saya adalah pada bentuk dan perincian, memberikan daya tarikan dan kewanitaan kepada pemakainya.