Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi Yang Boleh Diubah Dan Meja Kopi

Sensei

Kerusi Yang Boleh Diubah Dan Meja Kopi Meja Sensei Chairs / cofee adalah perabot yang sangat disukai oleh kebanyakan ciptaan saya, mulakan dengan mencari cara baru untuk memanfaatkan ruang kecil melalui lukisan rawak geometri. Gaya projek ini ditunjukkan dengan gaya minimalis, di mana kita tidak mempunyai lekuk, tetapi sebaliknya kita mempunyai garis, pesawat dan warna-warna netral, seperti hitam dan putih. Kerusi, apabila diatur secara mendatar dan disatukan dengan punggungnya, memberi kita meja kopi. Bahagian tengah meja (di mana punggung disatukan) sangat kuat, dan seseorang boleh duduk di tengah tanpa menggerakkan meja.

Nama Projek : Sensei, Nama pereka : Claudio Sibille, Nama pelanggan : Sibille.

Sensei Kerusi Yang Boleh Diubah Dan Meja Kopi

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.