Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pusat Perubatan

Neo Derm The Center

Pusat Perubatan Ia direka untuk mengasyikkan tema garis, dan sorotan warna kapur sudah cukup untuk menunjukkan ringkas reka bentuk yang suram dan bertenaga untuk pusat penjagaan kulit ini. Rasuk garis putus-putus putih melintasi siling putih dan memanjang ke ruang sekitar dengan dinamik. Zon bersantai yang berdekatan dengan penerimaan tetamu diatur dengan warna kapur warna dari perabot ke permaidani yang menekankan inti pati jenama muda dan segar dengan melihat ke pelabuhan Victoria.

Nama Projek : Neo Derm The Center, Nama pereka : Danny Chan, Nama pelanggan : Beige Design Limited.

Neo Derm The Center Pusat Perubatan

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.