Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Almari Pakaian Pelbagai Fungsi

Shanghai

Almari Pakaian Pelbagai Fungsi Almari pakaian pelbagai fungsi "Shanghai". Corak muka dan bentuk lakon berfungsi sebagai "hiasan dinding", dan ini memungkinkan untuk menganggap almari pakaian sebagai komponen hiasan. Sistem "Semua termasuk": merangkumi tempat penyimpanan dengan jumlah yang berbeza; meja sisi katil terbina dalam menjadi bahagian depan almari pakaian yang dibuka dan ditutup dengan satu tolakan depan; 2 lampu malam terbina dalam tersembunyi di bawah kelantangan yang luar biasa di kedua-dua sisi katil. Bahagian utama almari diperbuat daripada kepingan berbentuk kayu kecil. Ia terdiri daripada 1500 keping kempas dan 4500 keping kayu putih.

Nama Projek : Shanghai, Nama pereka : Julia Subbotina, Nama pelanggan : Julia Subbotina.

Shanghai Almari Pakaian Pelbagai Fungsi

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.