Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bilik Mandi

Passion

Bilik Mandi Bilik mandi ini merangkumi Yang dan Yin, hitam dan putih, semangat dan kedamaian. Marmar semula jadi memberikan ruang ini rasa asli dan unik. Dan kerana kami selalu mencari nuansa semula jadi, saya telah memutuskan untuk menggunakan bahan organik, yang mewujudkan suasana yang benar-benar damai. Silingnya seperti sentuhan terakhir yang membawa keharmonian dalaman ke ruangan ini. Cermin yang banyak menjadikannya kelihatan lebih lapang. Suis, soket dan aksesori semuanya dipilih agar sesuai dengan skema warna krom yang disikat. Krom yang disikat kelihatan berkelas berbanding jubin hitam, dan sesuai dengan bahagian dalam.

Nama Projek : Passion, Nama pereka : Julia Subbotina, Nama pelanggan : Julia Subbotina.

Passion Bilik Mandi

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.