Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bekas Perasa

Ajorí

Bekas Perasa Ajorí adalah penyelesaian kreatif untuk mengatur dan menyimpan pelbagai bumbu, rempah-rempah dan bumbu, untuk memuaskan dan sesuai dengan tradisi masakan yang berbeza di setiap negara. Reka bentuk organiknya yang elegan menjadikannya kepingan patung, yang dihasilkan sebagai hiasan yang sangat baik untuk dicerminkan sebagai permulaan perbualan di sekitar meja. Reka bentuk bungkusan diilhamkan oleh kulit bawang putih, menjadi cadangan tunggal pembungkusan eko. Ajorí adalah reka bentuk yang mesra alam untuk planet ini, diilhamkan oleh alam semula jadi dan dibuat sepenuhnya dari bahan semula jadi.

Nama Projek : Ajorí, Nama pereka : Carlos Jimenez and Pilar Balsalobre, Nama pelanggan : photoAlquimia .

Ajorí Bekas Perasa

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.