Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Poster Iklan

Amal Film Festival

Poster Iklan Poster itu diilhamkan oleh perayaan ceria di festival. Reka bentuk dibuat untuk merangkul dan meraikan perbezaan yang ada dalam budaya Sepanyol yang kaya. Oleh kerana Sepanyol adalah negara berbilang budaya yang kaya dengan sejarah dan identitinya, poster itu dirancang untuk menonjolkan harapan antara orang Eropah dan Arab, Muslim dan Kristian. Projek ini dirancang di studio Barnbrook, London, United Kingdom. Diperlukan 1 minggu untuk membuat poster tersebut. Warna, jenis dan simbol yang digunakan diilhami oleh persilangan antara budaya Sepanyol dan Arab.

Nama Projek : Amal Film Festival, Nama pereka : Lama, Rama, and Tariq Ajinah, Nama pelanggan : Lama Ajeenah.

Amal Film Festival Poster Iklan

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.