Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penjenamaan Dalaman Korporat

Wellness and DaySPA

Penjenamaan Dalaman Korporat Kemudahan spa Day yang dirancang untuk merangsang pelanggan semasa ketibaan, membantu transendensi langsung dari rutin harian bandar ke ruang peningkatan rohani dan jasmani. Konsep penjenamaan berlaku untuk jumlah siling dan dinding parametrik, yang seperti bukaan gua semula jadi membolehkan cahaya siang semula jadi membanjiri pejabat dan kawasan perakaunan di belakangnya. Kedua modul penerimaan disepuh dengan daun tembaga menyerupai dua batu semimulia dua segi. Pendekatan reka bentuk adalah kiasan kecantikan dalaman yang perlu diperhalusi untuk dinyatakan.

Nama Projek : Wellness and DaySPA, Nama pereka : Helen Brasinika, Nama pelanggan : BllendDesignOffice.

Wellness and DaySPA Penjenamaan Dalaman Korporat

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.