Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penjenamaan Dalaman Korporat

Wellness and DaySPA

Penjenamaan Dalaman Korporat Kemudahan spa Day yang dirancang untuk merangsang pelanggan semasa ketibaan, membantu transendensi langsung dari rutin harian bandar ke ruang peningkatan rohani dan jasmani. Konsep penjenamaan berlaku untuk jumlah siling dan dinding parametrik, yang seperti bukaan gua semula jadi membolehkan cahaya siang semula jadi membanjiri pejabat dan kawasan perakaunan di belakangnya. Kedua modul penerimaan disepuh dengan daun tembaga menyerupai dua batu semimulia dua segi. Pendekatan reka bentuk adalah kiasan kecantikan dalaman yang perlu diperhalusi untuk dinyatakan.

Nama Projek : Wellness and DaySPA, Nama pereka : Helen Brasinika, Nama pelanggan : BllendDesignOffice.

Wellness and DaySPA Penjenamaan Dalaman Korporat

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.