Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Apartmen

Nishisando Terrace

Apartmen Kondominium ini terdiri daripada 4 rumah tiga tingkat dengan jumlah yang lebih rendah dan berdiri di lokasi berhampiran pusat bandar. Kisi cedar yang mengelilingi luar bangunan melindungi privasi dan mengelakkan pengekangan badan bangunan akibat cahaya matahari langsung. Walaupun dengan pelan segiempat sederhana, pembinaan 3D spiral dibuat dengan menghubungkan taman peribadi tingkat yang berbeza, setiap bilik dan ruang tangga membawa jumlah bangunan ini maksimum. Perubahan fasad papan cedar dan bahagian terkawal mungkin membiarkan bangunan ini terus menjadi organik dan menyatu dengan perubahan seketika di bandar.

Pusat Membeli-Belah Keluarga

Funlife Plaza

Pusat Membeli-Belah Keluarga Funlife Plaza adalah pusat membeli-belah keluarga untuk masa lapang dan pendidikan anak-anak. Bertujuan untuk membuat koridor kereta lumba untuk anak-anak menunggang kereta semasa membeli-belah orang tua, rumah pokok untuk anak-anak berjaga-jaga dan bermain di dalam, siling "lego" dengan nama pusat tersembunyi untuk memberi inspirasi kepada imaginasi kanak-kanak. Latar belakang putih sederhana dengan Merah, kuning dan biru, biarkan anak-anak melukis dan mewarnainya di dinding, lantai dan tandas!

Reka Bentuk Dalaman

Suzhou MZS Design College

Reka Bentuk Dalaman Projek ini terletak di Suzhou, yang terkenal dengan reka bentuk taman tradisional Cina. Pereka berusaha untuk menyatukan kepekaan modernisnya dan juga Suzhou vernakular. Reka bentuknya mengambil petunjuk dari seni bina Suzhou tradisional dengan penggunaan dinding plaster bercat putih, pintu bulan dan seni bina taman yang rumit untuk melihat kembali vernakular Suzhou dalam konteks kontemporari. Perabot dibuat semula dengan dahan kitar semula, buluh, dan tali jerami dengan penyertaan pelajar, yang memberi makna khas untuk ruang pendidikan ini.

Kerusi Pesanan

Kepler 186f

Kerusi Pesanan Asas struktur kerusi lengan Kepler-186f adalah wajan, dipateri dari dawai keluli yang mana unsur-unsur yang diukir dari oak diikat dengan bantuan lengan tembaga. Pelbagai pilihan penggunaan angker digabungkan selaras dengan unsur ukiran kayu dan perhiasan. Objek seni ini mewakili eksperimen di mana prinsip estetik yang berbeza digabungkan. Ini dapat digambarkan sebagai "Barbar atau Baroque Baru" di mana bentuk kasar dan indah digabungkan. Sebagai hasil dari improvisasi, Kepler menjadi berlapis-lapis, disertakan dengan subteks dan perincian baru.

Reka Bentuk Parametrik

Titanium Choker

Reka Bentuk Parametrik Secara reka bentuk, IOU menggunakan perisian simulasi 3D untuk membuat model parametrik, sama dengan gaya yang dimenangi Zaha Hadid atas dunia seni bina. Secara material, IOU mempersembahkan barang eksklusif dalam titanium dengan logo emas 18 karat. Titanium adalah perhiasan terpanas, tetapi sukar digunakan. Kualitinya yang unik menjadikan potongan-potongan itu tidak hanya sangat ringan, tetapi memberi kemungkinan untuk menjadikannya hampir semua warna spektrum.

Follow Fokus Ad-On

ND Lens Gear

Follow Fokus Ad-On ND LensGear tepat menyesuaikan diri dengan lensa dengan diameter yang berbeza. ND LensGear Series merangkumi semua lensa seperti LensGear yang tidak ada. Tidak Memotong dan Tidak Membengkokkan: Tidak ada lagi pemacu skru, tali pinggang usang atau tali pengikat yang mengganggu yang melekat. Semuanya sesuai dengan daya tarikan. Dan satu lagi kelebihannya, Tanpa Alat! Berkat reka bentuknya yang cerdas, ia berpusat pada lensa dengan lembut dan kuat.