Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kedai Apotek

Izhiman Premier

Kedai Apotek Reka bentuk kedai Izhiman Premier baharu berkembang di sekitar mencipta pengalaman yang bergaya dan moden. Pereka bentuk menggunakan campuran bahan dan butiran yang berbeza untuk menyajikan setiap sudut item yang dipaparkan. Setiap kawasan paparan dirawat secara berasingan dengan mengkaji sifat bahan dan barangan yang dipamerkan. Mencipta gabungan bahan campuran antara marmar Calcutta, kayu Walnut, kayu Oak dan Kaca atau Akrilik. Hasilnya, pengalaman adalah berdasarkan setiap fungsi dan pilihan pelanggan dengan reka bentuk moden dan elegan yang serasi dengan item yang dipaparkan yang disajikan.

Apresiasi Seni

The Kala Foundation

Apresiasi Seni Sudah lama terdapat pasaran global untuk lukisan India, tetapi minat terhadap seni India telah ketinggalan di AS. Untuk memberi kesedaran tentang pelbagai gaya Lukisan Rakyat India, Yayasan Kala ditubuhkan sebagai platform baharu untuk mempamerkan lukisan dan menjadikannya lebih mudah diakses ke pasaran antarabangsa. Yayasan ini terdiri daripada tapak web, aplikasi mudah alih, pameran dengan buku editorial dan produk yang membantu merapatkan jurang dan menghubungkan lukisan ini kepada khalayak yang lebih besar.

Pencahayaan

Mondrian

Pencahayaan Lampu ampaian Mondrian mencapai emosi melalui warna, volum dan bentuk. Nama itu membawa kepada inspirasinya, pelukis Mondrian. Ia adalah lampu gantung dengan bentuk segi empat tepat dalam paksi mendatar yang dibina oleh beberapa lapisan akrilik berwarna. Lampu ini mempunyai empat pandangan berbeza yang mengambil kesempatan daripada interaksi dan keharmonian yang dicipta oleh enam warna yang digunakan untuk gubahan ini, yang mana bentuknya diganggu oleh garis putih dan lapisan kuning. Mondrian memancarkan cahaya ke atas dan ke bawah menghasilkan pencahayaan tidak invasif yang tersebar, dilaraskan dengan alat kawalan jauh wayarles boleh malap.

Handgripper Dumbbell

Dbgripper

Handgripper Dumbbell Ini ialah alat kecergasan tahan yang selamat dan baik untuk semua peringkat umur. Salutan sentuhan lembut pada permukaan, memberikan rasa seperti sutera. Diperbuat daripada 100 % silikon boleh dikitar semula dengan formula bahan khas yang menghasilkan 6 tahap kekerasan yang berbeza, dengan saiz dan berat yang berbeza, menyediakan latihan daya cengkaman pilihan. Penggenggam tangan juga boleh dimuatkan pada takuk bulat di kedua-dua belah bar dumbbell menambah berat padanya untuk latihan otot lengan sehingga 60 jenis kombinasi kekuatan yang berbeza. Warna yang menarik perhatian dari terang ke gelap, menunjukkan kekuatan dan berat dari ringan ke berat.

Pasu

Canyon

Pasu Pasu bunga buatan tangan itu dihasilkan oleh 400 keping logam kepingan pemotongan laser ketepatan dengan ketebalan yang berbeza, menyusun lapisan demi lapisan, dan kepingan demi kepingan yang dikimpal, menunjukkan arca artistik pasu bunga, dipersembahkan dalam corak terperinci ngarai. Lapisan logam susun menunjukkan tekstur bahagian ngarai, juga meningkatkan senario dengan ambien yang berbeza, mewujudkan kesan tekstur semula jadi yang berubah-ubah secara tidak teratur.

Kerusi

Stool Glavy Roda

Kerusi Stool Glavy Roda merangkumi kualiti yang ada pada Ketua Keluarga: integriti, organisasi dan disiplin diri. Sudut tepat, bulatan dan bentuk segi empat tepat digabungkan dengan elemen hiasan menyokong hubungan masa lalu dan masa kini, menjadikan kerusi sebagai objek abadi. Kerusi itu diperbuat daripada kayu dengan penggunaan salutan mesra alam dan boleh dicat dalam sebarang warna yang dikehendaki. Najis Glavy Roda secara semula jadi akan sesuai dengan mana-mana bahagian dalam pejabat, hotel atau rumah persendirian.