Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi Tinggi Pelbagai Fungsi

oUeat

Kerusi Tinggi Pelbagai Fungsi Reka bentuk kanak-kanak nuun yang diasaskan bersama oleh Bruna Vila dan Núria Motjé, mereka bentuk dan menghasilkan perabot pelbagai fungsi untuk kanak-kanak, dengan garis khas untuk kediaman dengan kembar atau adik beradik seusia. Terbuat dari kayu dan kayu putih, koleksi ini dikhaskan untuk kanak-kanak dari usia 6 bulan hingga 10 tahun dan direka untuk merangsang kreativiti dan bermain, aktiviti utama zaman kanak-kanak. Selain itu, perabot ini sentiasa boleh dikitar semula dan digunakan semula, dan menempati ruang paling sedikit, untuk menyesuaikannya dengan keperluan setiap saat.

Nama Projek : oUeat , Nama pereka : nuun kids design, Nama pelanggan : Nuun kids design.

oUeat  Kerusi Tinggi Pelbagai Fungsi

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.