Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ruang Berbilang Komersial

La Moitie

Ruang Berbilang Komersial Nama projek La Moitie berasal dari setengah terjemahan Perancis, dan reka bentuknya mencerminkan ini dengan tepat oleh keseimbangan yang telah dicapai antara unsur-unsur yang bertentangan: segi empat dan bulatan, terang dan gelap. Memandangkan ruang yang terbatas, pasukan berusaha untuk menjalin hubungan dan pembahagian antara dua kawasan runcit yang terpisah melalui penerapan dua warna yang berlawanan. Walaupun sempadan antara ruang merah jambu dan hitam jelas tetapi juga kabur pada perspektif yang berbeza. Tangga spiral, separuh merah jambu dan separuh hitam, diletakkan di tengah-tengah kedai dan menyediakan.

Kempen Iklan

Feira do Alvarinho

Kempen Iklan Feira do Alvarinho adalah pesta arak tahunan yang berlangsung di Moncao, Portugal. Untuk menyampaikan acara tersebut, ia diciptakan kerajaan kuno dan fiksyen. Dengan nama dan peradaban sendiri, Kerajaan Alvarinho, yang ditetapkan kerana Moncao terkenal sebagai buaian anggur Alvarinho, diilhamkan dalam sejarah, tempat, orang ikonik dan legenda Moncao. Cabaran terbesar projek ini adalah membawa kisah sebenar wilayah ke dalam reka bentuk watak.

Tekstil Bercetak

The Withering Flower

Tekstil Bercetak Bunga layu adalah perayaan kekuatan gambar bunga. Bunga itu adalah subjek popular yang ditulis sebagai keperibadian dalam kesusasteraan Cina. Berbeza dengan populariti bunga mekar, gambar bunga busuk sering dikaitkan dengan jinx dan pantang larang. Koleksi ini melihat apa yang membentuk persepsi masyarakat tentang apa yang luhur dan tidak sopan. Didesain dalam gaun tulle sepanjang 100cm hingga 200cm, percetakan silkscreen pada kain mesh tembus, teknik tekstil membolehkan cetakan tetap legap dan melekap pada jala, sehingga menghasilkan cetakan yang terapung di udara.

Pusat Kecantikan Perubatan

LaPuro

Pusat Kecantikan Perubatan Reka bentuk lebih daripada estetika yang baik. Ini adalah cara ruang digunakan. Pusat perubatan bersepadu bentuk dan berfungsi sebagai satu. Memahami permintaan pengguna dan memberi mereka pengalaman semua sentuhan halus di persekitaran sekitarnya yang merasa lega dan benar-benar peduli. Reka bentuk dan sistem teknologi baru memberikan penyelesaian kepada pengguna dan mudah dikendalikan. Dengan mempertimbangkan kesihatan, kesejahteraan dan perubatan, pusat ini mengadopsi bahan lestari yang ramah lingkungan dan memantau proses pembinaan. Semua elemen disatukan ke dalam reka bentuk yang sangat sesuai untuk pengguna.

Reka Bentuk Identiti Visual

ODTU Sanat 20

Reka Bentuk Identiti Visual Untuk tahun ke-20 ODTU Sanat, festival seni yang diadakan setiap tahun oleh Universiti Teknikal Timur Tengah, permintaannya adalah untuk membina bahasa visual untuk menonjolkan 20 tahun festival tersebut. Seperti yang diminta, festival ke-20 ini ditekankan dengan mendekatinya seperti karya seni yang dilindungi untuk dilancarkan. Bayangan lapisan berwarna yang sama yang membentuk nombor 2, dan 0 mencipta ilusi 3D. Ilusi ini memberikan rasa lega dan bilangannya kelihatan seperti meleleh ke latar belakang. Pilihan warna yang terang menghasilkan kontras yang halus dengan ketenangan bergelombang 20.

Kayu Wiski Malbec

La Orden del Libertador

Kayu Wiski Malbec Cuba menggabungkan unsur-unsur berbeza yang merujuk pada nama produk, reka bentuknya memperkuatkan mesej yang dicadangkannya. Ia memancarkan gambar yang menarik dan menarik. Ilustrasi kondor yang menantang yang memaparkan sayapnya, menunjukkan rasa kebebasan, bersambung dengan pingat simetri dan sugestif, ditambahkan pada ilustrasi latar dengan pemandangan khayalan yang membawa puisi ke reka bentuk, menghasilkan kombinasi yang ideal untuk menyampaikan mesej yang diinginkan. Palet warna yang tenang memberikan ciri eksklusif dan penggunaan tipografi untuk produk tradisional dan bersejarah.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.