Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Seni Bina Rumah

Bienville

Reka Bentuk Seni Bina Rumah Logistik keluarga pekerja ini memerlukan mereka berada di dalam rumah untuk jangka masa yang panjang, yang selain pekerjaan dan sekolah menjadi mengganggu kesejahteraan mereka. Mereka mulai merenungkan, seperti banyak keluarga, apakah pindah ke pinggir bandar, pertukaran jarak dekat dengan kemudahan bandar untuk halaman belakang yang lebih besar untuk meningkatkan akses luar diperlukan. Daripada bergerak jauh, mereka memutuskan untuk membina rumah baru yang akan mempertimbangkan semula batasan kehidupan rumah tertutup di kawasan bandar kecil. Prinsip pengorganisasian projek ini adalah untuk membuat akses luar ruangan sebanyak mungkin dari kawasan komunal.

Pil Ganja Yang Disuntik

Secret Tarts

Pil Ganja Yang Disuntik Pembungkusan Secret Tarps dibuat dalam gaya retro / vintaj moden yang dimodenkan dengan rasa nota sekolah lama sehingga jangkaan sentuhan master-apoteker dapat menarik pelanggan dari pandangan pertama dan kemudian sementara pemerhatian terperinci mengenai elemen reka bentuk utama dikodkan ke dalam struktur holistik yang memindahkan titik pemasaran utama: produk ini dikembangkan oleh syarikat profesional kraf ahli farmasi dan mengandungi resipi rahsia ahli farmasi buatan tangan di dalamnya.

Aplikasi Mudah Alih

Akbank Mobile

Aplikasi Mudah Alih Reka bentuk baru aplikasi Akbank Mobile memberikan perspektif baru dari segi pengalaman perbankan sosial, pintar, bukti masa depan dan bermanfaat. Dengan reka bentuk kawasan yang diperibadikan di halaman utama, pengguna dapat melihat pandangan pintar untuk meringankan kehidupan kewangan mereka. Juga, dengan pendekatan reka bentuk baru ini, transaksi perbankan tradisional menggunakan bahasa pengguna dengan visual lakaran kenalan, aliran tindakan dan konsep yang dipermudah.

Botol Air Silikon Senaman

Happy Aquarius

Botol Air Silikon Senaman Happy Aquarius adalah botol air cengkaman yang selamat dan baik untuk semua peringkat umur. Ia memiliki bentuk kelengkungan senyum yang halus yang dirancang dan penampilan warna dua sisi yang menarik, memberikan rasa muda, bertenaga dan bergaya. Dibuat oleh 100% silikon gred makanan yang boleh dikitar semula, julat suhu yang bertahan hingga 220 darjah. C hingga -40 darjah C, tidak ada plasticizer yang keluar dan bebas BPA. Lapisan permukaan sentuhan lembut memberikan rasa sutera, bagus dalam pegangan dan cengkaman. Kekemasan, keanjalan dan ciri struktur berongga membolehkan botol berfungsi sebagai pegangan tangan dan dumbbell ringan.

Kemudahan Hotel

Marn

Kemudahan Hotel Dengan mendapat inspirasi dari makanan ringan perayaan budaya Tainan tradisional (sebuah bandar lama di Taiwan yang penuh dengan warisan budaya), dengan mengubahnya menjadi satu set kemudahan hotel, rangkaian makanan ringan perayaan ini selalu diketahui oleh penduduk tempatan sebagai & quot; Marn & quot ;, berarti kepuasan dalam budaya Cina; kek beras berbentuk penyu sebagai sabun tangan dan sabun pinggan mangkuk, kek kacang hijau sebagai peralatan mandian, ladu manis yuan sebagai krim tangan dan roti kukus & amp; Kek roti gula merah Tainan sebagai set teh. Warisan budaya Tainan dapat disebarkan ke seluruh dunia kerana hotel ini merupakan platform yang bagus untuk mempromosikan budaya tempatan.

Najis Buluh Berlamina

Kala

Najis Buluh Berlamina Kala, bangku yang diperbuat daripada buluh berlamina dengan mekanisme yang boleh ditarik pada paksi tengah. Mengambil struktur payung kertas minyak sebagai inspirasinya, jalur buluh berlamina dipanggang panas dan lekapan pada acuan kayu yang dibengkokkan menjadi bentuk, menunjukkan kesederhanaan dan daya tarikan oriental. Menariknya keanjalan struktur buluh berlamina yang dirancang dan mekanisme yang dapat ditarik pada paksi tengah, seseorang akan menemui interaksi ketika duduk di bangku Kala, ia akan turun dengan ringan dan lancar, dan ketika seseorang berdiri dari bangku Kala, ia akan naik kembali ke posisinya .

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.