Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Klinik Pergigian

Clinique ii

Klinik Pergigian Clinique ii adalah klinik ortodontik swasta untuk pemimpin pendapat dan pakar cahaya yang menggunakan dan meneliti teknik dan bahan yang paling maju dalam disiplinnya. Arkitek membayangkan konsep implan berdasarkan ortodontik khas penggunaan alat perubatan ketepatan tinggi sebagai prinsip reka bentuk di seluruh ruang. Permukaan dan perabot dinding dalaman bergabung dengan lancar menjadi cangkang putih dengan percikan corian kuning di mana teknologi perubatan canggih ditanamkan.

Ibu Pejabat Super Megalopolis X Shenzhen

Megalopolis X

Ibu Pejabat Super Megalopolis X Shenzhen Megalopolis X akan menjadi pusat baru di tengah-tengah kawasan teluk yang lebih besar, dekat dengan sempadan antara Hong Kong dan Shenzhen. Pelan induk mengintegrasikan seni bina dengan rangkaian pejalan kaki, taman dan ruang awam. Rangkaian pengangkutan darat di atas dan di bawah sedang dirancang dengan memaksimumkan hubungan di bandar. Rangkaian infrastruktur lestari di bawah tanah akan menyediakan sistem penyejukan daerah dan rawatan sisa automatik dengan lancar. Tujuannya adalah untuk mewujudkan kerangka rancangan induk kreatif bagaimana bandar-bandar akan dirancang pada masa akan datang.

Penyangkut Rama-Rama

Butterfly

Penyangkut Rama-Rama Penyangkut rama-rama mendapat namanya untuk kemiripan dengan bentuk kupu-kupu terbang. Ia adalah perabot minimalis yang dapat dipasang dengan cara yang mudah kerana reka bentuk komponen yang terpisah. Pengguna dapat dengan cepat memasang penyangkut dengan tangan kosong. Apabila perlu dipindahkan, senang dibawa setelah dibongkar. Pemasangan hanya memerlukan dua langkah: 1. susun kedua-dua bingkai bersama untuk membentuk X; dan membuat bingkai berbentuk berlian di setiap sisi bertindih. 2. geser potongan kayu melalui bingkai berbentuk berlian yang bertindih di kedua-dua belah pihak untuk memegang bingkai

Pusat Budaya Pemikiran Semula Abad Pertengahan

Medieval Rethink

Pusat Budaya Pemikiran Semula Abad Pertengahan Pemikiran Kembali Abad Pertengahan adalah tindak balas kepada komisi swasta untuk membina Pusat Kebudayaan untuk sebuah perkampungan kecil yang tidak didedahkan di Provinsi Guangdong, yang bermula sejak 900 tahun hingga Dinasti Song. Pembangunan seluas empat tingkat seluas 7000 meter persegi berpusat di sekitar formasi batu kuno yang dikenali sebagai Batu Ding Qi, simbol asal kampung. Konsep reka bentuk projek ini didasarkan pada mempamerkan sejarah dan budaya kampung kuno sambil menghubungkan yang lama dan yang baru. Pusat Kebudayaan berdiri sebagai penafsiran semula kampung kuno dan transformasi menjadi seni bina kontemporari.

Pusat Penjualan

Feiliyundi

Pusat Penjualan Karya reka bentuk yang baik akan membangkitkan emosi orang. Pereka melompat dari memori gaya tradisional dan memberikan pengalaman baru dalam struktur ruang yang luar biasa dan futuristik. Ruang pengalaman persekitaran yang mendalam dibina melalui penempatan pemasangan artistik yang teliti, pergerakan ruang yang jelas dan permukaan hiasan yang diturap oleh bahan dan warna. Berada di dalamnya bukan hanya kembali ke alam, tetapi juga perjalanan yang bermanfaat.

Penutup Tudung

Black Hole Hood

Penutup Tudung Rangkaian tudung ini direka dengan inspirasi dari Black Hole dan Worm Hole menjadikan produk itu cantik dan moden, yang semuanya menimbulkan perasaan emosi dan berpatutan. Ia menjadikan detik-detik emosi dan penggunaan yang mudah semasa memasak. Ringan, mudah dipasang, mudah dibersihkan dan direka untuk dapur iland moden.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.